ΒΗΜΑ ΜΑΘΗΤΩΝ

ΕΡΕΥΝΑ: ΜΗΠΩΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΤΗΛΕΟΡΑΣΑΚΗΔΕΣ;

Γράφτηκε από ΚατάTείχη

Από τη Φυλλένια Καρανάτσιου

Στη σχετική ενότητα του μαθήματος της γλώσσας απαντήσαμε σε ερωτηματολόγια που αφορούσαν την τηλεόραση και τη λειτουργία της. Η έκπληξη θα ήταν να μην παρακολουθούμε και πολλή τηλεόραση, όμως ας δούμε τι απαντήσαμε? Οι πληροφορίες που αντλήσαμε ήταν οι ακόλουθες:

  • Όλοι οι μαθητές παρακολουθούμε σε καθημερινή βάση τηλεόραση από τρεις ώρες και άνω!!! (Λέτε να είναι ώρες χαμένες;)
  • Η πλειοψηφία αυτών προτιμούν ψυχαγωγικές εκπομπές, ενώ μία μερίδα μαθητών προτιμά τις ξένες ταινίες.
  • Το 100% των παιδιών παρακολουθούν τηλεοπτικές εκπομπές για ψυχαγωγία και την προσωπική τους διασκέδαση, ενώ όλοι ισχυρίζονται ότι, εάν δεν παρακολουθούσαν την αγαπημένη τους σειρά, θα καθόταν στον Η/Υ (Μάλλον το παρακάνουμε με την καθιστική ζωή…)
  • Όσον αφορά την ερώτηση για τον ρόλο της τηλεόρασης το μεγαλύτερο ποσοστό πιστεύει πως είναι ψυχαγωγικός, ένα σημαντικό ποσοστό πιστεύει ότι ο ρόλος αυτής είναι η διαφήμιση προϊόντων, ενώ ελάχιστοι είναι οι μαθητές που θεωρούν πως η TV είναι ένα ενημερωτικό μέσο.
  • Οι ερωτηθέντες στην ερώτηση για το πόσο η τηλεόραση είναι «ένα αντικειμενικό μάτι» απάντησαν ποικιλοτρόπως. το 1/4 αυτών απάντησε αρνητικά στην παραπάνω ερώτηση, ενώ τα 3/4 υποστηρίζουν πως η τηλεόραση είναι κατά ένα μικρό ποσοστό ένα «αντικειμενικό μάτι».
  • Τέλος, ένα σημαντικό ποσοστό μαθητών(37%) απορροφάται αρκετά από την τηλεόραση με αποτέλεσμα να ξεχνά το διάβασμα των μαθημάτων του, ενώ η πλειονότητα αυτών (63%) απορροφάται πολύ από αυτήν. Μήπως πρέπει να ανησυχήσουμε και να σκεφτούμε σοβαρά το ενδεχόμενο να μας γίνεται «πλύση εγκεφάλου»; 

Συνεπώς η τηλεόραση επηρεάζει την καθημερινότητά μας σε μεγάλο βαθμό!

 

Σχετικά με τον αρθρογράφο

ΚατάTείχη

Αφήστε Σχόλιο