ΒΗΜΑ ΜΑΘΗΤΩΝ

Ιδανικός Δάσκαλος

Γράφτηκε από ΚατάTείχη

Μετά από την παρουσίαση από την εφημερίδα μας μερικών πρωτότυπων σχολείων, περνάμε στο ερώτημα ποιος είναι ο ιδανικός δάσκαλος, πώς θα ήθελαν οι μαθητές το δάσκαλό τους. Χαρακτηριστικές οι απαντήσεις από τους μαθητές του Β1!

  • Αυτός που αγαπάει αυτό που κάνει και αγαπά κυρίως τους μαθητές του αλλά ταυτόχρονα τους εκδηλώνει την αγάπη του
  • Να έχει ο ίδιος όρεξη για μάθημα. Να μη δυσκολεύει τους μαθητές με πληθώρα εργασιών, δύσκολα και παράξενα τεστ και διαγωνίσματα
  • Να μην κάνει το μάθημα βαρετό, να είναι ο ίδιος ενδιαφέρων άνθρωπος
  • Να είναι φιλικός και στοργικός.
  • Να είναι χαρούμενος. Να είναι ήρεμος και με χιούμορ
  • Να εμπνέει σεβασμό στους μαθητές και να τους σέβεται κι αυτός
  • Να είναι προσιτός, να κάνει τους μαθητές να νιώθουν άνετα μαζί του για να μπορούν να ζητήσουν τη βοήθειά του, αν χρειαστεί και να μπορούν να εκφράζουν κάθε απορία τους. Να μην θεωρεί τον εαυτό του παντογνώστη και τους μαθητές ανίδεους, αλλά να έχει ανοιχτούς ορίζοντες και να είναι έτοιμος να ακούσει τις θέσεις, τις απόψεις και τις ιδέες των μαθητών του.
  • Να είναι δημιουργικός, να έχει φαντασία και να είναι κοντά στα ενδιαφέροντα των παιδιών. Να διαθέτει χιούμορ, πράγμα που βοηθάει όλους να χαλαρώνουν και να νιώθουν οικεία
  • Να δείχνει κατανόηση στα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι μαθητές
  • Να έχει υπομονή και επιμονή, δεν πρέπει να θυμώνει εύκολα με τα παιδιά αλλά ούτε να τα αφήνει να κάνουν ό,τι θέλουν ανεξέλεγκτα
  • Να τους μαθαίνει τι συμβαίνει στην κοινωνία και να τους δίνει χρήσιμες συμβουλές, εξοικειώνοντάς τους με την πραγματική ζωή
  • Να σέβεται και να καταλαβαίνει τις ανάγκες των μαθητών, να στέκεται δίπλα τους, όταν τον έχουν ανάγκη
  • Να έχει πολλές γνώσεις, όχι μόνο για το συγκεκριμένο μάθημα αλλά για τον κόσμο όλο
  • Να είναι φίλος μας, να συζητάμε μαζί για πράγματα που μας απασχολούν κι όχι μόνο να μένουμε στο μάθημα
  • Να είναι δίκαιος με όλους ανεξαιρέτως τους μαθητές, να μην κάνει διακρίσεις, να συμπεριφέρεται ισότιμα σε όλους
  • Να κρατάει τις ισορροπίες
  • Να καθοδηγεί τους μαθητές του όχι μόνο στην απόκτηση γνώσεων αλλά και δίνοντάς τους αξίες για τη ζωή
  • Να χρησιμοποιεί σύγχρονα μέσα διδασκαλίας. Να πηγαίνει τους μαθητές του σε εκπαιδευτικές επισκέψεις (μουσεία, θέατρο, κινηματογράφο) αλλά και επισκέψεις σε πραγματικούς χώρους δουλειάς.
  • Να αφήνει όσο μπορεί τα δικά του προβλήματα εκτός τάξης

ΥΓ. Συγγνώμη βρε παιδιά, αλλά εσείς δε θέλετε δάσκαλο…

 

 

 

Σχετικά με τον αρθρογράφο

ΚατάTείχη

Αφήστε Σχόλιο